html> دلم یک دنیا گرفته

دلم یک دنیا گرفته

از کسی که بود و نیست

از کسی که هست و ارام نمیگیرم

چقدر هوای هوایت را دارم

به رخ کشیدن مردانگیت.فشردن دستانم با همه نفس

حالا...یک من اینجا.یک تو انجا.یک او در اینده ما...و مرزی از پشیمانی بین من و تو

حاصل این مرز...افسردگی من و شاید کمی ناراحتی و ادامه حیات تو

تمام زندگی من... رفتنت تمامم را به تمام زندگی ام سپرد

باقی مانده از من فسیلی از خاطرات تو و جسمی از لمس های تو

باشی نباشی...بودی نبودی...

در همه حال مبحوس دلمی...



نظرات شما عزیزان:

elahe
ساعت9:43---18 خرداد 1394
سلام مهسا وبت قشنگه خوشحال میشم به منم سر بزنی و تبادل داشته باشیم.
پاسخ:سلام عزیزم مرسی.باشه چشم


omid
ساعت9:35---18 خرداد 1394
پستات قشنگه.به وب منم سر بزن
پاسخ:مرسی باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, | 21:56 | نویسنده : ►Mahsa◄ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.